Het literaire seizoen is weer begonnen


Nou, het literaire seizoen is weer begonnen en dat merk ik bij mijn kleine agentschap ook.

  • Er komen weer manuscripten binnen waar ik heel blij mee ben.
  • Verschillende uitgevers vertellen me waar ze naar op zoek zijn en met die informatie kan ik schrijvers selecteren.
  • Ik heb koffie gedronken met een succesvol schrijfster in Amersfoort. Dat was supergezellig en leerzaam!
  • Ik nodig meer schrijvers uit voor kopjes koffie ☕
  • Ik leer steeds meer over het denkproces van een uitgever en dat is zeer waardevolle informatie voor mijn toekomst als literair agent.
  • Ik denk nog iets anders, maar dat kan ik nog niet uit de doeken doen. Ik vertel jullie later meer!
We gaan lekker verder! Dit werk bevalt me uitermate goed.

-- Maarten

Reacties

Een reactie posten